Politica de confidențialitate are rolul de a informa utilizatorul site-ului generalatering.ro cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și modul în care se realizează acest lucru.
Site-ul generalatering.ro colectează, stochează și utilizează date cu caracter personal in acord cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 Aprilie 2016, privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (GDPR), și cu această politică de confidențialitate.
Politica de confidențialitate, împreună cu termenii și condițiile de pe site stabilesc modul în care datele cu caracter personal vor fi utilizate și stocate.
Informații generale
generalatering.ro este administrat de către:
GENERAL CATERING SRL, J04/1662/2004, C.I.F.: 16759229, cu sediul in Fantanele, com. Hemeius, str. Ion Simionescu, nr.55B, jud. Bacau.
Pentru modificări legate de cont, cum ar fi ștergerea, reactivarea sau modificarea informațiilor contului te rugăm să ne contactezi la office@generalcatering.ro
Definiții
utilizator – orice persoană care accesează generalatering.ro;
date cu caracter personal – orice informații referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă; o persoană este identificabilă atunci când aceasta poate fi identificată, direct sau indirect, în mod particular prin referire la un număr de identificare ori la unul sau la mai mulți factori specifici identității sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale;
prelucrarea datelor cu caracter personal – orice operațiune sau set de operațiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea către terți prin transmitere, diseminare sau în orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ștergerea sau distrugerea;
stocarea – păstrarea pe orice fel de suport a datelor cu caracter personal culese;
terț – orice persoană fizică sau juridică, de drept privat ori de drept public, inclusiv autoritățile publice, instituțiile și structurile teritoriale ale acestora, alta decât persoana vizată, operatorul sau persoana împuternicită sau persoanele care, sub autoritatea directă a operatorului sau a persoanei împuternicite, sunt autorizate să prelucreze date;
destinatar – orice persoană fizică sau juridică, de drept privat ori de drept public, inclusiv autoritățile publice, instituțiile și structurile teritoriale ale acestora, căreia îi sunt dezvăluite date, indiferent dacă este sau nu terț; autoritățile publice cărora li se comunica date în cadrul unei competențe speciale de anchetă nu vor fi considerate destinatari;
date anonime – date care, datorită originii sau modalității specifice de prelucrare, nu pot fi asociate cu o persoană identificată sau identificabilă;
date statistice – date care au fost obținute ca urmare a prelucrării de către operator a datelor cu caracter personal dar care nu pot fi folosite la identificarea unei persoane și sunt folosite exclusiv pentru scopuri statistice și/sau de informare, promovare.
Datele colectate și utilizarea acestora
Utilizarea generalatering.ro implică și utilizarea de date cu caracter personal. Prin utilizarea acestuia sunteți de acord cu utilizarea și colectarea de date cu caracter personal după cum urmează:
- Pentru fiecare utilizator al generalatering.ro se vor colecta date personale, conform politicilor de cookie, pentru a asigura o funcționare optimă și rapidă a site-ului.
- Atunci când accesați site-ul nostru fără să comandați, colectăm date despre dispozitivul dumneavoastră (ID-ul dispozitivului, tipul de dispozitiv, sistemul de operare al acestuia) și date de conexiune (data și ora de conectare, durata utilizării site-ului, paginile vizualizate, sursa prin care ați ajuns pe site, adresa IP și alte date de acest tip). Aceste date sunt colectate pentru a optimiza vizita pe site-ul nostru și a putea îmbunătății experiența viitoare pe site.
- Atunci când realizați prima comandă, colectăm informații ca numele, prenumele, adresa, numărul de telefon și / sau adresa de e-mail și alte informații pe care le furnizați în mod voluntar pentru a putea beneficia de serviciile noastre (comanda online dorită). Fără aceste informații nu putem procesa comenzile solicitate de dumneavoastră. Informațiile absolut necesare procesării comenzii sunt cele din câmpurile marcate cu * . Câmpurile nemarcate sunt opționale, și completarea acestora este opțională.
- Când realizați prima comandă pe site aveți și posibilitatea de a va crea cont. Aceasta opțiune nu este obligatorie pentru a beneficia de serviciile noastre.
- În cazul în care veți dori să creați un cont la noi, vom colecta date ca utilizator/ adresa de email și parola, și vă vom salva informațiile necesare livrării comenzii pentru a vă putea bucura de produsele noastre în cel mai scurt timp.
- În contul dumneavoastră online vom reține și comenzile dumneavoastră anterioare. Aceste informații sunt reținute pentru ca dumneavoastră să aveți la îndemână produsele preferate, cât și pentru a îmbunătății pe viitor serviciile noastre.
- În situația în care doriți să achitați comanda online,veți completa informațiile financiare pe pagina furnizorului nostru de plăți TwisPay, într-un mediu securizat. Pentru mai multe informații despre colectarea datelor cu caracter personal pentru plăți, puteți să consultați cu încredere pagina de Politici a furnizorului la adresa: https://twispay.com/ro/privacy-and-cookie-policy
- În urma plății, informațiile comunicate de către furnizorul de plăți este Id-ul tranzacției, numele utilizatorului, ip-ul acestuia, și dacă plata a fost efectuată sau nu.
- Atunci când vă înscrieți la newsletter, colectăm date ca adresa de email pentru a vă putea trimite rapid ofertele și noutățile noastre. Puteți să vă dezabonați de la newsletterele noastre oricând doriți.
- Când ne contactați prin intermediul formularului de contact, colectăm date ca: nume, prenume, adresa de email, telefon. Aceste informații ne sunt necesare pentru a soluționa mesajele transmise, și pentru a păstra legătura cu utilizatorul până la rezolvarea problemelor transmise
- Putem să primim informații despre utilizatori și atunci când aceștia ajung pe generalatering.ro de pe alte site-uri partenere .
- Pentru a prevenii frauda și alte activități ilegale sau neautorizate, monitorizăm comportamentele neadecvate ale utilizatorilor noștri atunci când acestea devin suspecte.
Prelucrarea datelor în alte scopuri decât cele pentru care au fost solicitate, o vom putea realiza doar după ce vă veți da acordul explicit.
Motivele prelucrării și temeiul juridic
Vom utiliza datele cu caracter personal pentru a putea presta serviciile noastre conform contractului dintre cumpărător și vânzător descris în Termenii și Condițiile de Utilizare.
Vom utiliza datele pentru recepționarea comenzilor, expedierea comenzilor, facturarea comenzilor, soluționarea reclamațiilor, rezolvarea altor problemelor de orice natură întâmpinate și pentru apărarea intereselor noastre legitime.
În scopuri de marketing vom utiliza datele cu caracter personal doar dacă utilizatorul își oferă consimțământul asupra acestei prelucrări, prin trimiterea de news-lettere cu noutăți și oferte promoționale. Utilizatorul își poate retrage oricând consimțământul pentru prelucrarea acestor date.
Prelucrarea datelor cu caracter personal au la bază: obligațiile legale de pe urma operațiunilor efectuate pe site și respectarea contractului descris în Termeni și Condiții.
În interes legitim utilizăm datele cu caracter personal ale utilizatorilor noștri, pentru a studia tipul de comportament și cum comunica aceștia cu serviciile noastre, pentru a le putea dezvolta permanent în beneficiul acestora, și pentru a înlătura orice tentativă de fraudă sau în scopuri legale.
Vom solicita consimțământul de fiecare dată când vom transmite mai departe informațiile utilizatorilor către o terță parte. Aceștia își pot retrage oricând consimțământul, contactându-ne la adresa office@generalcatering.ro . Vă vom soluționa cererea în maxim 30 de zile de la trasmiterea acesteia.
Durata prelucrării
Datele cu caracter personal vor fi prelucrate atâta timp cât sunt necesare pentru realizarea scopurilor de prelucrare mai sus menționate. Odată cu restrâgerea consimțământului, datele dumneavoastră vor înceta a mai fi prelucrate.
Datele cu caracter personal pot fi reținute pentru o anumită perioadă de timp, chiar dacă utilizatorul nu mai utilizează serviciile noastre (inactivitate sau ștergerea contului). În acest caz, anumite date cu caracter personal vor fi păstrate pe o perioadă de maxim 3 ani de când contul a fost șters. Excepție fac situațiile în care legea ne obligă să stocăm aceste date pentru o perioadă mai mare de timp.
Datele utilizate pentru îndeplinirea obligațiilor legale și financiare vor fi stocate 5 ani de zile, în conformitate cu dispozițiile legale.
Datele completate prin formularele de contact de pe site vor fi păstrate atâta timp cât este necesar pentru a rezolva solicitarea, dar nu mai mult de 3 ani.
Anumite informații necesită păstrate în interese legitime de afaceri, cum ar fi prevenirea fraudei și sporirea siguranței și securității utilizatorilor. Este posibil ca informațiile să fie păstrate pentru a împiedica un utilizator care a fost interzis pentru comportamente ilegale sau incidente de securitate, să deschidă un cont nou.
După expirarea acestor perioade, datele cu caracter personal pot fi distruse prin ștergerea automată dacă legea nu prevede un termen de stocare mai mare decât cel prezentat în Politica noastră de confidențialitate. Datele cu caracter personal vor fi stocate într-un spațiu securizat prin metode de criptare și anonimizare.
Datele statistice generate prin utilizarea informațiilor de pe site pot fi păstrate pentru o perioadă îndelungată, deoarece prin acestea utilizatorul nu este identificabil, și nici nu vor fi utilizate pentru alte scopuri.
Perioada de reținere pentru datele confirmate de utilizator nu expiră automat, datele fiind șterse automat la solicitarea utilizatorului prin dezabonare, prin lipsa confirmării acceptului de prelucrare la 30 zile de la înscriere sau se șterg manual după solicitare utilizatorului.
Retragerea consimțământului
Consimțământul se poate retrage printr-un email catre office@generalcatering.ro, unde puteți să solicitați acest lucru. Vom răspunde solicitării dumneavoastră în maxim 30 de zile de la data la care a fost trimisă solicitarea.
Dezvăluirea datelor cu caracter personal
- Pentru ca utilizatorii să poată beneficia de serviciile și produsele noastre, informațiile utilizatorilor sunt împărtite și cu alți furnizori de servicii care asigură o bună funcționare a site-ului și a serviciilor oferite. Acestea sunt acele părți terțe care asigură serviciile web, servicii de găzduire/hosting și întreținere a datelor, analiza datelor, procesarea plăților și servicii de email marketing. Avem grijă ca acești parteneri să asigure un mediu securizat pentru toți utilizatorii noștrii. Pentru noi este important ca toți acești furnizori și parteneri cu care colaborăm, să accepte prezentele Politicile de Confidențialitate și să fie conformi cu Regulamentul General de Protecție a Datelor (UE) 2016/679.
- Împărțim informațiile utilizatorilor și cu autoritățile legale atunci când acest lucru este absolut necesar.
- În cazul în care compania noastră trece printr-o schimbare corporativă, cum ar fi dizolvarea, falimentul, schimbarea de proprietar sau de management intern; datele clienților vor fi preluate, șterse sau vor fi supuse oricărei acțiuni justificabile în funcție de cum prevede situație.
- Dacă sunt necesare pentru punerea în aplicare a legilor, oferim informațiile pe care noi le deținem pentru rezolvarea proceselor, care ne privesc atât pe noi sau pe utilizatorii noștri.
- În cazul în care va fi necesară distribuirea informațiilor și către alte părti terțe, vom solicita în timp util consimțământul explicit utilizatorilor,cu privire la această modificare și vom transmite motivul transmiterii acestor date.
Transferul datelor cu caracter personal
Datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi transferate pe teritoriul României către societățile afiliate genaralcatering.ro, drepturile utilizatorilor nefiind afectate într-un mod negativ de acest transfer.
Securitatea informațiilor dumneavoastră este importantă pentru noi, de aceea atunci când ne alegem partenerii avem grijă ca aceștia să ofere servicii în conformitate cu politicile de confidențialitate și protecție a datelor cu caracter personal.
Drepturile utilizatorilor
Utilizatorul beneficiază de drepturi în conformitate cu Regulamentului General de Protecție a Datelor (UE) 2016/679. Acesta îi oferă fiecărui utilizator dreptul de a-și administra propriile informații.
Dreptul la accesare – Utilizatorul are dreptul la accesarea datelor personale stocate. El poate cere detalii cu privire la modul în care sunt gestionate și protejate datele sale.
Dreptul de a fi uitat, numit și dreptul de a fi șters – Utilizatorul are posibilitatea de a cere ca informațiile personale să fie șterse din baza de date fără întârzieri nejustificate, însă acest lucru atrage și pierderea avantajelor de client al site-ului. În situația în care legea impune stocarea datelor pentru mai mult timp, datele sale nu vor fi șterse.
Dreptul de portabilitate al datelor – Utilizatorul care a furnizat datele personale într-un format structurat, utilizat în mod curent poate solicita o copie a datelor personale în scopul transferării lor către un alt furnizor și are dreptul de a transmite aceste date altui operator, fără a întâmpina obstacole din partea operatorului căruia i-au fost furnizate datele cu caracter personal. Utilizatorul are dreptul ca datele cu caracter personal să fie transmise direct de la un operator la altul, acolo unde acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic.
Dreptul de a fi informat – Utilizatorul este informat despre datele care urmează să fie colectate. El își oferă consimțământul în mod expres pentru colectarea lor prin plasarea comenzilor pe Site.
Dreptul de rectificare – Utilizatorul are posibilitatea de a obține de la operator, fără întârzieri nejustificate, modificarea sau/și completarea datelor personale în cazul în care acestea sunt incorecte sau incomplete.
Dreptul de a alege ce se va întâmpla cu datele sale – Utilizatorul poate alege dacă datele personale pot fi folosite ulterior colectării și/sau prelucrării în alte scopuri decât în cele pentru care au fost colectate inițial.
Dreptul la opoziție – Utilizatorul site-ului are dreptul la intimitate și securitate. Poate oricând să solicite să nu mai primească mesaje/emailuri de marketing, solicitate în trecut sau nesolicitate, sau să se dezaboneze doar de la o parte din comunicatele primite.
Dreptul de a fi anunțat – În cazul unei breșe de securitate care a compromis datele personale ale utilizatorului, acesta trebuie să fie informat în termen de 72 de ore de la momentul în care incidentul a fost constatat. În momentul în care securitatea datelor a fost compromisă, indiferent de cauză, dacă sursa a fost un atac cibernetic sau o scurgere de informații internă, operatorul anunță atât Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cât și Utilizatorii afectați.
Dreptul de a se adresa justiției – Utilizatorul are dreptul de a se adresa justiției pentru apărarea oricăror drepturi garantate de lege, care au fost încălcate de către noi. Utilizatorii au dreptul de a se adresa și autorităților de protecție a datelor dacă aceștia au îndoieli cu privire la modul în care au fost prelucrate datele. Utilizatorii care au suferit un prejudiciu în urma unei prelucrări de date cu caracter personal, efectuată ilegal, se pot adresa instantei competente pentru repararea acestuia.
Orice utilizator își poate exercita aceste drepturi printr-un email la adresa office@generalcatering.ro, sesizare ce va fi rezolvată în maxim 30 de zile de la primirea acesteia.
Putem să respingem cererile nejustificate ale utilizatorilor, dacă acestea încalcă secrete comerciale sau proprietatea intelectuală, ori alte prevederi legislative.
Anumite informații pe care utilizatorii le furnizează nu se pot supune acestor drepturi deoarece fără aceste informații noi nu le vom mai putea furniza produsele și serviciile noastre.
Protecția și securitatea datelor
Transmiterea datelor. generalatering.ro adoptă toate măsurile de securitate pentru a proteja informațiile utilizatorilor. În cazul transmiterii oricărei informații pe site (adresa de email, nume, adresa, etc.) acest tip de informație va fi criptat datorită sistemul de criptare SSL cu care este securizat site-ul.
Vă rugăm să fiți atenți în legătură cu ce informații distribuiți/completați atunci când site-ul apare ca fiind nesecurizat. Nu ne asumăm răspunderea pentru problemele ce pot apărea într-o situație de acest tip.
Stocarea datelor utilizatorilor noștri se face în medii de operare sigure, care sunt accesate numai de către persoanele autorizate.
Modalități de contact
Email: office@generalcatering.ro
Tel: +0234 545 459 sau 0745 583 583